Alla inlägg den 26 november 2008

Av Berit - 26 november 2008 13:33

Men första ska jag ut på lilla stan och sätta sprätt på ett presentkort jag fått av en grupp personer för att dom gillade nåt jag gjort  - jag har för avsikt att köpa en varm och go kofta bla.

Sen åker jag och min syster med bussen till Stockholm,  att hon är med gör det extra kul.

Vi ska umgås med mina flickor, svärson och Lilla O förståss.  

Julklappar har vi med oss eftersom dom inte kommer upp till norr för att fira jul i år, dom vill skapa egna traditioner och så har dom ju delar av släkt på deras hemmaplan -  jag har full förståelse och vi får säkert fira jul ihop framöver.

Bord är bokat för tjejmiddag på Helenes Krog på fredagkväll - jag har tjyvtittat på menyn och säger bara : Gud så mycket gott!

Vi ska alltså äta, dricka, fika, shoppa, kramas och surra - kan man ha en bättre helg?


I övrigt är det pyntat för advent hemma men stjärniga gardiner, adventsstjärnor och ljusstakar i fönstren - riktigt fint blev det och med stjärnorna på timer i matrummet kändes det jättemysigt att kliva upp i morse!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards