Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Det är gott gry i henne!

Av Berit - 3 december 2008 13:51

Vad säger man? Det ska böjas i tid de som krokigt ska bli va?

Här "böjs" det för fullt!

 
 
Marina

Marina

3 december 2008 18:34

Hejsan!
Så söt liten tjej. Jag tror att det är ditt älskade barnbarn. Njut av ditt barnbarn det är livets efterrätt. Hoppas att du och vovvarna får en fortsatt trevlig kväll.
Kram Marina

http://fingalsmatte.bloggspace.se

 
Ingen bild

Majomamma

3 december 2008 22:20

Hej! Vilka ljuvliga bilder på lillan! Jodå... det ordnar sig med dottern... hon flyttar hit efter jul! :) Som det kan bli va?? Ha det gott å hoppas att det ordnar sig med buspudlarnas overaller!! *kram*

 
Ruth

Ruth

4 december 2008 23:07

Vilken söt och duktig hjälpreda, vad skall det bli av henne tro ?

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Berit

Berit

8 december 2008 12:04

Ja med en pappa som jobbar högt i det blå, en mamma som fixar med resor på samma nivå, en farmor som inte går av för hackor när det gäller vildmarksliv och en mormor som banar väg för kvinnfolk.... hon kommer att klara sig!

http://:livsresan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Monica (Nylander)

8 december 2008 12:57

Hej Berit!

Vad söt hon är! Det är så härligt att se hur de små liven undersöker världen med alla sinnen
:-)

Hälsa Tessan! Kram kram!

 
Berit

Berit

8 december 2008 14:26

Ja det ska jag göra och tack för att du tittade in!

http://:livsresan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit - 5 februari 2009 14:31

Jag flyttar tillbaka till min gamla blogg http://blogg.aftonbladet.se/7332   Välkommen dit om du har lust! ...

Av Berit - 5 februari 2009 10:13

-i form av ett telsamtal sent igår kväll. En liten Stumpa kände sig fått nog av Stora Staden och planerar för en flytt närmare oss. Det kommer säkert att dröja eftersom det handlar om nytt jobb och boende men bara att veta att hon är på väg hemmåt kä...

Av Berit - 3 februari 2009 14:05

- har jag varit och lagat. Så litet att tandläkaren inte hade en passande borr?! Det lossnade en liten flisa bakpå en framtand för ett tag sedan och sen har jag farit med tungan där och känt det vassa, inte kunnat låta bli - ni vet .. Nu fick det va...

Av Berit - 2 februari 2009 11:19

... Älskade mannen är nu arbetslös och oron finns där - igen.. Idag besöker han arbetsförmedlingen - Får han något nytt? Måste han flytta? Vi då? Jag har ju faktiskt jobb här Huset? Hur överlever vi på en liten lön och A-Kassa? Vi kan inte leva på ...

Av Berit - 25 januari 2009 21:20

med Coca Colasmak - finns det nåt mer underbart när man krampaktigt kramat toastolen och nästan vänt ut och in på hela sig själv?  Det är precis vad jag sysslat med! Helt utslagen, liggande i en stor hög - jaa tillsammans med hundarna som bästa suppo...

Ovido - Quiz & Flashcards