Alla inlägg den 8 december 2008

Av Berit - 8 december 2008 14:34

Jag dukade under på torsdag/fredag, riktigt ordentligt!

Idag på ftredje dagen efteråt så kan jag hosta och skratta utan att det gör ont - helt otroligt - alla muskler värkte och Älskade mannen hade riktigt roligt när han lockade mig att skratta.....

Jag har fortfarande ingen aptit men det gör väl egentligen bara gott - att tappa några kilon är väl det enda positiva med magsjuka som jag ser det.

En kul fest missade jag eftersom jag inte orkade utan valde att ligga i soffan och titta på IDOL och Dansbandskampen som är våra helgnöjen för tillfället. Inga stora krav här inte.....

I övrigt har Älskade Mannen varit i bakartagen i helgen - mmmm- ljuvligt gott matbröd och lite kakor "stöpte" han.

Ikväll ska jag på tårtkalas - det går nog i för att Sliskmagen är alltid sugen!

Ovido - Quiz & Flashcards