Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Har fastnat i en såpa!

Av Berit - 11 december 2008 10:17

Nu på slutet av programmet har jag halkat in i Bonde söker fru och väntar med spänning på vem dom ska välja. Jag har inte tittat så mycket att jag har reda på vad alla heter men faktiskt så håller jag på att den manlige bonden med manliga intressen ska välja den mörke.....jag gillar hans tysta, lite mystiska framtoning. Och hans ögon.....

Den unga tjejbonden hoppas jag kommer att välja den långe ljusa som är kvar, han utan tatueringar....han verkar vara en trygg kille. Nästa onsdag sitter jag bänkad i soffan för att kolla för det här har blivit riktigt spännande!




 
 
Inger

Inger

11 december 2008 14:48

såpor är livsfarliga, aktar mig noga för att fastna vid dom, fast program som Stjärnor på Is och Idol kan jag inte låta bli. ha en mysig helg
du kan väl maila mig o tala om vart du bor numera, så kanske du får kaffefrämmande efter Jul och vi får prata gamla minnen och nya också :O).

http://beardrex.bloggagratis.se

 
Berit

Berit

11 december 2008 14:55

IDOL är ett måste - jättespännande imorgon!
Jag sätter en peng på att Kevin vinner även om Alice är precis lika bra - men jag tror att han har fler fans....

http://livsresan.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

12 december 2008 08:48

Jag har också fastnat i Bonde söker fru - främst för gaybondens skull! Missade tyvärr i onsdags, men ser fram emot nästa onsdag!
Och ikväll är det IDOL-final, då sitter vi bänkade igen!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Marina

Marina

13 december 2008 11:33

Hejsan vännen!
Tittar inte så mycket på tv. Hoppas att du och dina söta buspudlar får en fortsatt jätte bra dag.
Kram marina

http://fingalsmatte.bloggspace.se

 
Marina

Marina

16 december 2008 11:20

Hejsan vännen!
Knackar på dörren och önskar dig och buspudlarna en fortsatt bra dag.
Kram marina

http://fingalsmatte.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Berit - 5 februari 2009 14:31

Jag flyttar tillbaka till min gamla blogg http://blogg.aftonbladet.se/7332   Välkommen dit om du har lust! ...

Av Berit - 5 februari 2009 10:13

-i form av ett telsamtal sent igår kväll. En liten Stumpa kände sig fått nog av Stora Staden och planerar för en flytt närmare oss. Det kommer säkert att dröja eftersom det handlar om nytt jobb och boende men bara att veta att hon är på väg hemmåt kä...

Av Berit - 3 februari 2009 14:05

- har jag varit och lagat. Så litet att tandläkaren inte hade en passande borr?! Det lossnade en liten flisa bakpå en framtand för ett tag sedan och sen har jag farit med tungan där och känt det vassa, inte kunnat låta bli - ni vet .. Nu fick det va...

Av Berit - 2 februari 2009 11:19

... Älskade mannen är nu arbetslös och oron finns där - igen.. Idag besöker han arbetsförmedlingen - Får han något nytt? Måste han flytta? Vi då? Jag har ju faktiskt jobb här Huset? Hur överlever vi på en liten lön och A-Kassa? Vi kan inte leva på ...

Av Berit - 25 januari 2009 21:20

med Coca Colasmak - finns det nåt mer underbart när man krampaktigt kramat toastolen och nästan vänt ut och in på hela sig själv?  Det är precis vad jag sysslat med! Helt utslagen, liggande i en stor hög - jaa tillsammans med hundarna som bästa suppo...

Ovido - Quiz & Flashcards