Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Berit - 25 januari 2009 21:20

med Coca Colasmak - finns det nåt mer underbart när man krampaktigt kramat toastolen och nästan vänt ut och in på hela sig själv? 

Det är precis vad jag sysslat med!

Helt utslagen, liggande i en stor hög - jaa tillsammans med hundarna som bästa supportrar - sög jag försiktigt i mig en isglass. Det är ett hett tips för alla att komma ihåg till nästa magsjuka - det är kallt, läskande och helt otroligt gott vid ett sånt tillfälle. Och man brukar få behålla det i magen eftersom det kommer i så små doser. Prova! Hos oss finns det alltid i frysen, det är förbjudet att ta sista utan att snarast fylla på.

Nu är jag på benen, några kilo lättare - jag har fått tillbaka aptiten så det blir väl kortvarigt iofs.


I helgen har jag kurerat mig genom att i sakta mak gå på hundpromenad i skogen som faktiskt fortfarande är kvar, jag har samlat kraft för den kommande arbetsveckan som kanske är den sista för Älskade Mannen på hans arbetsplats. Lite oroligt känns det ju, det måste ju erkännas.



Ovido - Quiz & Flashcards